понедељак, 12. март 2012.

Street fader




Dodaj mi tu street-artiranu konzervu
Jer ja sam u fleševima sada.
Dan već vuče me, vreme slomilo se,
Nedostatak energije nas pokreće.
Odnos očiju i gestikulacije
Danas je više nego odličan.
Svaka reč koju izgovorimo bori se
Da ovaj osećaj ostane dovoljno ličan.
 
Digni mi fejder na 26,
Šta god značilo to tebi.
Digni mi fejder na 26,
Daj da sve bude mutno meni...
I njemu i tebi, i tebi i meni i njoj...
I njemu i tebi, i tebi i meni i njoj..
 
Vazduh postaje ređi, diskretno prisustvuje
U odsustvu svog prisustva.
Slike se boje stvarnosti
Al' njegova crvena mašina sredjuje stvar.
Budnost postaje laki imperativ svima
Pa ti u realnosti nađi se.
Skačemo i skačemo i vrtimo se
I ona i on i ja.
 
Digni mi fejder na 26,
Šta god znachilo to tebi.
Digni mi fejder na 26,
Daj da sve bude mutno meni...
 
I puštamo da jutro nas okreće,
I puštamo plafon da se otvori,
I puštamo umetnost da govori,
I puštamo nebo da nas miluje,
I puštamo energiju da bude tu
Između naših tela i kostiju,
I pušatmo umetnost da nas odvuče
U lepshe predele.
 
Dodaj mi tu street-artiranu konzervu
Jer ja sam u fleševima sada.



Нема коментара:

Постави коментар