понедељак, 12. март 2012.

Reci mi u koje od ova dva oka želiš da uđeš?



Reci mi u koje od ova dva oka želiš da uđeš?
Javi mi iako već znam da li sve osećaš.
Daću ti boje voljene i frekvencije slobodne.
Doneću ruke prepune volje dovoljne.

Jutro je sijalo najjače kada rekla sam ti sve...


Nosi me u vrhove

One tebi i meni najdraže...
Suncem jarkim šminkaj me,
Ruke su tvoje proleće najsjajnije...

Ti, ti si došao tako brzo,

Ti si došao... osećaje pred mene prosuo...
Pijane misli otrgao brzo, tako brzo...
I takvoj nisi mi odoleo...

Reci mi u koje od ova dva oka želiš da uđeš?

Javi mi iako već znam da li sve osećaš.
Daću ti boje voljene i frekvencije slobodne.
Doneću ruke prepune volje dovoljne.

Ti, ti si došao tako brzo,

Ti si došao... i sve pred mene si prosuo...
Pijane misli otrgao...
Ne, nisi mi odoleo..
Ti si došao tako brzo, tako brzo...
Sve nove pred mene si prosuo...
Pijane misli ti si otrgao
I nisi mi odoleo..

Нема коментара:

Постави коментар