четвртак, 14. март 2013.

Emotivni ljubavnici


I reči, koje ti šaljem kao usput 
pored rečenica navodno važnih... 
Oh, walkin' on broken glass... 
sa mislima o tvojim rečima 
dok se sneg u mom vrtu 
na zapadu Norveške topi na suncu, 
jarkijem no juče... 

Jarko i sjajno crno 
i postojano je sve 
što izgovaramo 
i ti 
i ja. 
I oh, tako od značaja... 
za prirodu oko nas, 
kao i za atmosferu zemljinu 
i onu u tebi 
i onu u meni. 

Topi mi se svaka pora 
kada pak pomislim na našu tišinu, 
tišu od tvog pogleda 
nasmejanog negde duboko u sebi; 
osmeha zasigurno srećnog 
što još uvek postoji. 
Blage promene su blagoslov. 

I sigurnost u to da vidiš dobro. 
Sve...
onda kada te glas oda. 
I bez definisanja tog vidika, 
to saznanje o sigurnosti 
ne da se porediti 
ni sa jednom rečenicom 
tvojom, 
ni sa jednom rečenicom 
mojom. 

I evo ga opet tvoj osmeh... 
isplivava da me zaseni. 
Izvoli pogled. 
Izvoli pogled zauvek.



"... when the mind is free to simply let the body/spirit create."

Нема коментара:

Постави коментар