понедељак, 12. март 2012.

Blistavo popodne




Priče prolaznika,
koji se teturaju niz slobodu,
mirišu na neke starije dane.
Trepere reči dobro poznate
i gornja usna ti se pokrene u neku od strana,
iako je stvarnost zagušljiva.
Ležiš na mekom i sigurnom tlu,
noga zategnutih kao da stojiš.
Fascinira tvoja kičmena linija,
a smirenost sa ramena šapuće nešto o tebi
kao da mi otkriva neku tvoju tajnu;
reči njene odnose mi misli.
Opet smo daleko.
Pričamo o stvarima koje prolaze.
Vetar nam izmišlja lišće na stopalima.
Osmeh je neizbežan.
Smeješ se mom suncu,
ja tvojoj neurednoj kosi;
smeješ se dužini moje visine,
ja tvom predvečernjem ludilu.
Lišće nema veze s tim.
Lišće samo leti.
Gledam nebo.
Veliko je kao tvoj zagrljaj.
Tonem u osunčani polusan
i budi me kap vode s nečije kože.
Ti si moje nebo.

Нема коментара:

Постави коментар